الأربعاء، 26 نوفمبر 2008

برضه مش عارف

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اولا انا عارف انه محدش هيقرا المدونه دى لانى مش هبعت العنوان بتاعها لحد عشان يدخل عليها
ثانيا انا مش عارف انا عملت مدونه ليه ؟ يمكن عشان مش لاقى حد اتكلم معاه قلت اكتب اللى انا عاوز اقوله وبعدين ابقى اقراه برضه مش عارف ؟
ثالثا انا حالتى النفسيه وحشه خالص اليومين دول وليه ؟ برضه مش عارف
اعرفكم على نفسى
ممكن نقول ان اسمى معتصم ( هو مش اسمى هو شبيه له بس انا بحب الاسم ده ) عندى 30سنه اعمل ولا اعمل فى نفس الوقت حاصل على بكالوريوس بس بعتبر نفسى جاهل
نفسى اعيش حياة هادئه وبسيطه من غير منغصات ومش عارف كل احلامى ( كانت ) انى اتجوز البنوته اللى بحبها ونعيش فى حتة شقه صغيرة وربنا يكرمنا بولد وبنت وده كان يبقى غاية المراد من رب العباد بس والحمد لله على كل حال حلمى مش هيتحقق لانها اتجوزت من شهرين
الكارثه انى مش عارف انساها
عرفتو ليه انا سميت المدونه مش عارف
باختصار لانى مش عارف اعرف اى حاجه

ليست هناك تعليقات: